RSS

Wednesday 30 December 2009

Kembali semula

Assalamualaikum sahabat2 sekalian,apa khabar? tentunye baik2 aja...
erm,kembali semula ke kampus ke sygn ni.,...
terpaksa naik lambat seminggu kerana ade maslah kesihatan..
alhamdulilah, dapat juga saya kembali ukm ni walaupun esok akan kembali ke kg semula untuk wat chek up dgn doktr jumaat ni...terpaksa lah excuse class tomorrow...kelas 4 ptg hingga 6, so,erm,almaklumlah...huhu..nak je bwk krete balik kampus,tp,kerte sapa lak nak dikebas..hehe..
ape2pun,doakan ye kesihatan mate sy ni ye...=) smil always...

erm,saya baru je menghantar semula hasil kajian ilmiah saya, rasenye last week dh antar, tp,mungkin masalah email tu yang tak ok,so,tesis saya pun tak terhantar, seb bek lah penyelia bg email td,kalau tak,memang saya tak tau yang tesis saya tak terhantar kat beliau...alhamdulilah,siap jugak tesis saya tu, cume blog tu kene lah sentiasa update, masukan ilmu2 yang berguna untuk p&p ... harap2 ia dapat membantu kita semua walaupun ia nya tidak lah seberapa...

erm,bagaimana pula dgn result rakan-rakan kita kan? ok ke ? sy percaye sume rakan-rakan sy dapat keputusan yang baik dan cemerlang...ustz n ustzh yg cemrlang, gemilang,terbilang...=
).. so, sekarang tinggal 1 sem je lg...akhir bulan 4 ni tamat lah sudah pengajian kita kat ukm ni sebagai pelajar pra siswazah kan...sedihnya...tinggal 1 sem ni harap2,saya lebih bersemangt utk mencapai kejayaan bersama rakan2 seperjuangan....

Next week kuliah sudah bermula, jd semangt perlu ade....maa taufik wa najah...k lh..ade keje ckit...selamat malam

0 comments:

Post a Comment